مصاحبه آرشیو خبر ها
هشدار و توصیه چیرو فرارا به جانشینان كیه‌ لینی و بونوچی

هشدار و توصیه چیرو فرارا به جانشینان كیه‌ لینی و بونوچی

چیرو فرارا در گفتگو با Radio Anch’io lo Sport با اشاره به شانس یووه برای موفقیت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ترمیم و بازسازی عملكرد دو فول‌بك این تیم در دیدارهای اخیر را نیازی فوری و ضروری برای بانوی‌پپر عنوان كرد.

 

 

مانند هر سال لیگ قهرمانان یكی از هدف‌های مهم یوونتوس است. حضور بازیكنی كاریزماتیك و تأثیرگذار مثل رونالدو نیز امسال باعث شده شانس‌های یووه در این دوره افزایش یابد هرچند نمی‌توان با قاطعیت این شانس را اصلی‌ترین عامل برای قهرمانی دانست. یوونتوس برای دو چالش حساس پیش‌رویش مقابل اتلتیكو مادرید به بازیابی جدی بازیكنانش نیاز دارد؛ مخصوصاً در خط دفاع كه باید آمادگی و هماهنگی میان دو مدافع بازی‌های اخیرش؛ كاسرس و روگانی را فوراً سامان دهد تا در صورت عدم آمادگی كیه‌لینی و بونوچی دچار دردسر نشود. با اینكه اتلتیكو در هفته‌های اخیر كمی دچار افت شده و دو دیدار اخیرش را با شكست به پایان رسانده اما می‌تواند تیمی بسیار خطرناك برای بیانكونری‌ها باشد.

 

گفتنی است چیرو فرارا كه در روزهای اخیر پنجاه و دومین سالگرد تولدش را جشن گرفته، یكی از ماندگارترین مدافعان چند دهه اخیر باشگاه یوونتوس است كه 11 سال در این تیم به میدان رفت. او همچنین در فصل 2009‐2010 نیز به عنوان سرمربی یوونتوس در این باشگاه مشغول به فعالیت بود. فرارا سابقه مربیگری در تیم ملی بزرگسالان ایتالیا (دستیار) ، تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا، سمپدوریا و ووهان زالِ چین را نیز در كارنامه خود دارد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: